Części do wtrysku
Maszyna do czyszczenia filtów DPF MDM-4A
59000,00 zł (47967,48 zł netto)
Pojemność zbiornika: 200 Litrów
MYJKA AUTOMAT MDM-4
Nasz zespół pracowników i firmy z nami kooperujące , pozwalają nam produkować maszyny trwałe i tanie w utrzymaniu.
Obsługa tego urządzenia jest intuicyjna oraz bardzo czytelna. Technika mycia Hydro Clean, która jest wykorzystana w naszej myjce, zapewnia odzysk pierwotnej sprawności filtra do 98%- jest to najskuteczniejsza z metod dostępnych na rynku i oferowanych przez pozostałe firmy.
Inwestycja w tę maszynę, to inwestycja w pewną przyszłość Twojego biznesu!
Opis / Funkcje
Pomiar przepustowości– filtr montujemy do flansz i włączamy test przepustowości , miernik przepustowości wskazuje wartości w mbar , jednocześnie określając jego zanieczyszczenie.
Montaż filtra: Do montażu filtra wykorzystujemy flansze( które są dostarczane wraz z maszyną ) . Filtr montuje się z dwóch stron. Operator maszyny włada filtr do maszyny i podpina do dwóch węży, z dwóch stron.
Pranie przeprowadzamy zmieniając co 3 minuty pozycje zawór i poprzez zawór powietrza dopuszczamy 4 sekundy strumień powietrza, czynność tą powtarzamy aż do momentu kiedy z wylotów nie leci zanieczyszczona woda.
Filtrowanie: Pierwsza to osadnik na najgrubszy osad pod pompą wody, Dodatkowo jest zamontowana pompa obiegowa z filtrem.
Suszenie: Po skończonym praniu , wyciągamy filtr do suszenie. Podpinamy filtr wężem i załączamy suszenie. W trakcie tego procesu , miernik temperatury utrzymuje temperaturę suszenia od 50 – 120 stopni. Jednocześnie miernik ciśnienia pokazuje nam aktualne ciśnienie (mbar) . W trakcie suszenia ciśnienie stopniowo spada i powinno na koniec suszenia wynosić między 0 – 40 mbar.
Sterowanie– sterowanie całą maszyną jest bardzo proste i intuicyjne.
Technologia mycia
Mycie filtra DPF – za pomocą płynu i technologi przepływu turbulętnego mycie filtra jest w 99 % skuteczne.
Przeznaczenie maszyny: Mycie filtrów do samochodów osobowych, dostawcze i Ciężarowe ( TIR), DPF, SCR, FAP, KAT.
Dane Techniczne
Wymiar zewnętrzny: H: 125 cm W: 145 cm L: 155 cm
Powierzchnia robocza: wysokość: 100 cm, szerokość: 80 cm , długość 120 cm
Zasilanie: 380/400 V / 32 A zabezpieczenie
Pompa wody : 12 Bar
Dmuchawa: 1,5 kW
Grzałka dmuchawy: 4 kW ( temp. 120 C)
Grzałka wody : 1,5 kW ( od 0 – 100 stopni)
Trzy filtry wody : sznurkowe
Raporty z pomiaru w mbar
Budowa: Stal nierdzewna, poliwęglan, stal, plastik
Czas realizacji: Maszyny dostępne od ręki
Gwarancja: 24 miesiące
Do prawidłowej pracy maszyny potrzebny jest kompresor 10 bar – zbiornik min. 150 litrów.
Brak w magazynie
Opis
Nasza firma powstała w 1998 roku. Główny profil działalności to regeneracja wtryskiwaczy do silników Diesel. Regenerujemy wtryskiwacze takich marek jak Bosch, Denso, Siemens VDO, Delphi.
Nasz zakład jest wyposażony w najnowocześniejsze urządzenia do testowania wtryskiwaczy, tak zwane stoły pobiernicze. Oprócz tego dysponujemy profesjonalnym sprzętem pomiarowym.
Misją naszej firmy jest regeneracja wtryskiwaczy nie wspieranych przez światowe koncerny, to są: Bosch piezoelektryczne, Denso, Siemens VDO.
Wychodząc na przeciw tak ważnej dla człowieka ekologii, odzyskujemy prawie 85%, wtryskiwaczy które już były przeznaczone do utylizacji.
Nasza firma działa w różnych branżach, głównie zajmujemy się tworzeniem nowatorskich rozwiązań i opracowaniami technologii. Nasz zespół składa się z młodych i dynamicznych fachowców.
Co u nas zregenerujesz?
- wtryskiwacze dwusprężynowe
- wtryskiwacze elektromagnetyczne firmy Bosch, Delphi, Denso, Siemens VDO
- wtryskiwacze piezoelektryczne firmy Bosch, Siemens VDO
- pompy wysokiego ciśnienia Bosch CP1,CP2, CP3, CP4
- pompowtryski firmy Bosch, do samochodów 1.9 TDi, 2.0 TDi
- wtryskiwacze do samochodów ciężarowych firmy Bosch , Man TGX
Informacje dodatkowe
Waga | 0,5 kg |
---|
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.